Produktteksten på denne varen er maskinoversatt. Trykk her for å se originalspråk (engelsk).
Ikke hvert prosjekt krever at en lysoperatør på stedet skal svare i sanntid på en uforutsigbar ytelse. Ofte er det ideelle lysshowet et frittstående: forhåndsprogrammert og satt til å spille feilfritt tilbake til forhåndsbestemte hendelser, nettopp når og hvor du vil at det skal.
Si hei til S-Play:
Den smarte spilleren for lys viser.
På enkle termer, tenk på at den er som en videoopptaker for lys - bare så mye mer, fordi den kan utløse non -Lys også. Spill, men publikum vil tro at du er det. Plug and Play Show Technology har aldri før sett så bra ut, eller vært så lett å mestre.
Med utallige applikasjoner fra teater- eller underholdningsarrangementer til arkitektonisk design og smart hjemmeintegrasjoner, er S-Play Dream Companion for Ethvert automatiseringsprosjekt.
Bruk nettgrensesnittet eller en ART-nettutløser for å registrere opptil 16 EDMX-universer gjennom enten SACN eller ARTNET, eller to fysiske universer ved å bruke S-Play's bakre DMX-porter i Tillegg til å lage statiske scener ved hjelp av webgrensesnittet.
Ved å bruke den intuitive tidslinje redigereren, kan flere innspillinger og scener sydd sammen mens du legger til triggere og hendelser for å la S-Play integreres i hjertet av ethvert kontrollsystem .
Spill flere show samtidig fra den interne planleggeren, eller når den utløses i sanntid ved å bygge automatiseringsprogramvare (f.eks. Control4), iPad -apper, trykkputer, bevegelsesdetektorer, trykknapper og mye mer!
trenger du å kjøre et lysshow med m malm enn to DMX- eller LED-pikseluniverser med uten å forlate en bærbar PC på stedet for å kjøre kartleggingsprogramvare?
med et stort 16U avspilling, pluss den fullstendige fleksibiliteten som triggere og hendelser gir, vil S-Play ta din installerer til et nivå du aldri visste mulig. For å oppdage hvordan, vil vi lede deg gjennom noen av S-Plays viktigste funksjoner og prosesser.
La oss begynne med litt enkel terminologi som vi bruker for enkel drift når vi beskriver hovedfunksjonene:
< BR> CUE: Den grunnleggende byggesteinen til showet ditt-kan være en statisk scene, eller en dynamisk innspilling.
Utløser: kontrollinformasjon overført til S-Play, noe som gir mulighet for aktivering av en signal/spilleliste.
Hendelse: Kontrollinformasjon overført ut av S-Play, noe som muliggjør aktivering av en ekstern enhet.
Spilleliste: En sekvens av signaler, triggere og hendelser lagret som en gruppe på en dynamisk tidslinje.
grensesnittet.
Mens S-Play's Handy ombord LCD-meny er perfekt for å få tilgang til nøkkelfunksjoner, spesielt mens showet ditt er i gang, er det det dedikerte nettlesergrensesnittet der du får For å oppleve full kraft og allsidighet av S-Play til hånden.
Registrer statiske eller dynamiske signaler
statiske scener: Legg til individuelt eller Bulk tildeler DMX-verdier til kanaler, eller registrer dem bare fra en DMX-kilde.
Dynamiske opptak: Registrer en DMX-kilde ved hjelp av fem-pinners XLR-porter, eller ART-nett eller SACN-data via nettverksporten.
Start og stopp opptak manuelt (perfekt for enkle, ikke-sløyfende sekvenser), eller konfigurer nøyaktig ved hjelp av eksterne triggere via S-Play's Web Browser-hjemmeside (for mer komplekse eller sømløst sløyfende show). P> SPLAYs interne og flyttbare lagringsalternativer gir full fleksibilitet for å imøtekomme utrolig komplekse show. Lagre opptakene dine ved å bruke S-Plays imponerende 8 GB internminne, eller utvid lagringskapasiteten med et Micro HCSD-kort via det hendige sporet foran på enheten.
Enttec anbefaler klasse 10 (minimum skrivehastighet på 10MB/s eller høyere) for beste ytelse og har testet kort med opptil 64 GB kapasitet
spillelister
med enkel tilgang til hele cue -biblioteket i nettleseren, Bare slipp dine dynamiske innspillinger eller statiske scener på tidslinjen for å lage en spilleliste, og dra deretter hver signal rundt for å stille inn start- og sluttider eller overganger som å falme inn eller ut.
Gruppe flere signaler sammen i en sekvens som skal lagres og spilles av etter ønske. S-Play-motoren gjør det også mulig å utløse flere spillelister samtidig med varierende prioriterte nivåer.
utløsere
med støtte for OSC, RS232 , DMX, ART-nett, SACN og digitale inngangsprotokoller, kan du legge til opptil 128 forskjellige eksterne triggere for showene dine å svare på.
Bruk de fire tørre kontaktinngangene (GPIO) med kilder så variert som som En bryter på veggen, et BMS -tørrkontaktrelé (f.eks. For å la DALI -systemer kontrollere DMX -avspilling) eller til og med en PIR -bevegelsessensor. Lagre og navngi utløseren din, og dra den bare på spilleliste -tidslinjesekvensen for å lage nye hendelser for å la brukere samhandle med belysningen din.
LED -piksler
Først og fremst ble S-Play designet for å være din go-to-enhet for avspilling av LED-piksel-show, og det er grunnen til-i tillegg til de to DMX-portene som kan tilordnes som utganger for dine mer tradisjonelle DMX-inventar- S-Play har også muligheten til å spille av sekvenser via SACN eller Art-Net.
ved å bruke en pixelator mini, eller et par pixel oktos, tritoner eller pikselporter du enkelt kan utvide alternativene dine for å få 16U av Pixel Control. Alternativt kan du koble et par Storm 8s eller Datagate MK2s for 16U DMX -utgang. Trenger du fortsatt flere universer? Bare legg til flere S-spill!
Men S-Play er langt mer allsidig enn du kanskje forestiller deg. Med sin evne til å koordinere og kontrollere de mange forskjellige komponentene i en hel forestilling, lar S-Play deg integrere så mye mer enn bare belysning i prosjektet ditt.
hendelser ///////////////sterk> /////p>
hendelser //p>
hendelser
Med muligheten til å lage og navngi opptil 128 hendelser, kan du bruke reléer eller RS232 for å aktivere utstyr som en del av et live show eller sekvens, for eksempel gardiner eller hydrauliske effekter som må operere på en nøyaktig beregnet Moment.
Hva er mer, kan triggere brukes til å generere korte utbrudd av kunstnett-, DMX- eller SACN-data for å kontrollere tåkemaskiner eller vifter, samt lys med høyere prioritet enn alle aktive spillelister. En begivenhet i en spilleliste kan til og med brukes til å aktivere en trigger i en annen S-Play-enhet! Den eneste sanne grensen for mangfoldet av eksterne faktorer du kan kontrollere ved hjelp av S-Play er fantasien din.
failsafe
I tilfelle en ekstern enhet Mislykkes (forhindrer utløsing av en hendelse i S-Play), kan du overstyre og fremme spillelisten din manuelt ved å bare trykke 'Play' på verken det intuitive LCD- eller nettgrensesnittet ... og showet ditt vil fortsette som om ingenting hadde gått galt!
maskinvare.
S-Play's robuste 1U-halvbredde-maskinvare gir mulighet for overflate, fagverk og halvbredde som monterer rett ut av boksen takk til sin innovative design (valgfrie rackører inkludert).
Den har en frontvendt, fullfarge LCD og kontrollknapper som tillater intuitiv navigasjon av aktive spillelister og konfigurasjon av S-Play-nettverksinnstillingene. Full sikkerhetskopiering og gjenoppretting kan utføres ved å sette inn en USB -tommelstasjon og velge de relevante alternativene.
Funksjoner
Pålitelig og kompakt solid tilstandsdesign: The the Perfekt verktøy for permanente installasjoner.
Nettbasert scenegenerator, tidslinje redigerer og omfattende planlegger: Bare dra og slipp signaler, hendelser og utløsere i det brukervennlige grensesnittet.
Spill tilbake statiske og dynamiske scener ved hjelp av flere protokoller via et bredt spekter av I/O-kontakter.
Allsidige utløsende alternativer: Send kommandoer til ekstern maskinvare (f.eks. Crestron, Control4, Philips Dynalite, Clipsal C-Bus).
Kontroll S-Play fra en iPad eller nettbrett ved bruk Et av de mange eksterne API-alternativene.
Bruk DC-kraft eller bekvemmelighet av strøm over Ethernet.
Baksiden av enheten er fullpakket med nyttig I/O som gjør S-Play klar for praktisk talt ethvert prosjekt:
innganger/utganger
10/100 nettverksport med strøm over Ethernet (hvis du ikke bruker POE, S-Play Suppo RTS En direkte 12-24VDC strøminngang gjennom en DC Jack)
2 x Bi-retningslinje 5-pinners XLR DMX-porter for innspilling eller spilling av show.
Bi-retningsbrett seriell port for å sende eller motta RS232-kommandoer. < Br> 4 x Digital kontaktlukking Innganger for å oppdage bytte.
2 x Endre reléer for å kontrollere analog eller koblingsbar maskinvare.